اخخر المواآآضيع

لاضافة هذه الاداة اضغط هنا

السبت، 21 أغسطس 2010

الفاائزه

هلا بنات  اليوم جبت الفاائزه  ب مسابقة  اجمل  بنت مو سوبر ^_^  هيا 
Asraa1996
 الف  الـــــــــــــــــف  مبروك لها  ^_^ دي صورتها 

وحصلت على نسبة  29.1
اما لفاائزه ب مساابقة جمل  بنت سمراء  سوبر ستار

TheBeautiful.



بااااااااي

هناك 17 تعليقًا:

  1. حبيبتي لودي الفائزه في المسابقه لسوبر انسحبت
    وانا شفتها كتبت في سجل زوارك اتمنا مراجعة الفائزات

    ردحذف
  2. ايوه يعدين الانسحااب ممنوع وهيا ترااجعت لانها كانت محسبه انوو محد حسصوووطلها

    ردحذف
  3. شكرا كتيرررررررررررر
    بس ما فهمت اخر جملة؟؟؟
    (وهيا حتنحرم من انها تشاارك في اي مساابقه تانيه لانها قللة ادبها )

    ردحذف
  4. انا مش قليلة الادب يا تري تعرفي مين اللي بدأ انتي اللي كتبتي موضوع شئ يقهر وده اهانة ليا انا واظن انا ليا حق ارد ولو سمحت شيلي صورتي من مدونتك حطي فائزة تانية اللي كانت قبلي هي ده الفائزة وماشي يا لودي مش هتفرق معايا يعني

    ردحذف
  5. يا يارا انا عملت موضووع شي يقهر مو عنك عن كل البنات وانتي فهمتي عنك وسرتي تقوولي انتي تغااري مني ومدري شو والموضوع انتهى وانا ما اهنة احد

    ردحذف
  6. طيب ليه كاتبة عليا قليلة الادب ؟؟

    ردحذف
  7. وانا مقلتش ادبي علي حد انا بنت متربية ومحترمة وكويسة وانتي بتقولي قليلة الادب وخلاص

    ردحذف
  8. اقول لا تدافعوون عنها ... هي غلطاااانه .. راحت وسوّت مشكله من لا شيء .. ياريت لو تحترمو بعضكم شوي والمدونة مافي اننظف منها ... يعني اسكتوا احسن لكم..~

    ومبروووك للففآآئزآأإت ..!

    ردحذف
  9. اقوول يا اسراء اقلبي ة وجهك يا معفنه

    ردحذف
  10. يا يارا انا موقصدي بكلمت قليلة ادب انك مو متربيه لاانا عاارفه انك متربيه بس انتي سويتي زعل وقعتي تقوولي اصلن انتوو تغااروو مني ومدري ايه وبس ومو الي في بالك

    ردحذف
  11. انا مش غلططانة علي فكرة يا اللي اسمك ايه وانتي يا لودي مكانش المفروض تكتبي الموضوع مدونتك بتكبر وهتكبر اكتر علي فكرة وانتي اكبر من اي مدونة بس انا خليت اصحابي يصوتولي وخليت شوية من اصحابي يشتركوا في مدونتك

    ردحذف
  12. طيب الموضوع انتها ويارا لا تغلطي على احد رجاء
    وما ابا مشااكل كلميني برساائل بسستاردوول

    ردحذف
  13. طيب الموضوع انتهي فعلا وكفاية خناق تعالي نتصالح اي كان منا الغلطان

    ردحذف
  14. متخافيش اوي علي سمعتك كده امال انا اعمل ايه لما كتبتي حاجة عني وهي مش صحيحة

    ردحذف
  15. يا يارا انا كتبت انك سويتي شويت مشااكل قعتي تقوولي انتي تغااري مني وكذا .....
    المهم انا مابا مشااكل ولي يسووي مشااكل بيتحرم من اي شي بالمدونه
    ..................
    سي يو

    ردحذف

ملاحظة:لا تتلفظي بأي كلمة سيئة !!!