اخخر المواآآضيع

لاضافة هذه الاداة اضغط هنا

الخميس، 1 سبتمبر 2011

مسابقة

هايو قايز
جبتلكم مسابقة يديدة هي مسابقة اجمل لبس
الشروط : 
1- عدم الشتم و السب
2- مشاركة الكل سوبر + عادية + ماسية
3- تختاري ماركة محددة و تقولينا ياها
4- ما تلبسي بالبلازار لازم تلبسي ببيتج
الجوائز:
كيكة مني 
و اشتري منها 40 كوينز اذا كانت سوبر او ماسة
اذا كانت عضوة عادية 1 هدية جميلة من صديقاتي السوبر هع
1.2.3.
GOOOO!!!
يلا الي تبي تشارك تكت بالتعليق و تحط رباط صورة الماي دول 
و بكرة رح نشوف مين الفائزة
سلالالالالالالالالالالالالالالالالالام
ملوووووكة

هناك 34 تعليقًا:

  1. هو المسابقة فيها تصويت ولا أنتى إلى بتختارى يا قمر

    ردحذف
  2. حلوووووووووووووووة المسابقة

    ردحذف
  3. انا اكيد هشترك فيها

    ردحذف
  4. اسمى فى ستار دول gana1674

    ردحذف
  5. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  6. اه صحيح المسابقة هتكون بالتصويت ولا انتى هتختارى

    ردحذف
  7. لو كانت بالتصويت هيبقى احسن بكتير

    ردحذف
  8. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  9. انا بختار مركة mortal kiss

    ردحذف
  10. بصى دوة رابط جناحى وانا لبسة ومستعدة http://stardoll.maktoob.com/ar/user/

    ردحذف
  11. انا صراحة مش عارفة ابعت رابط صورتى

    ردحذف
  12. file:///C:/Documents%20and%20Settings/mmmm/Desktop/salma%20folder/%D8%B3%D9%82%D9%82%D9%82.bmp انا عرفت اجيب رابط صورتى ودة هو

    ردحذف
  13. تصصؤيت ؤلاآآ تخختآري !!

    ردحذف
  14. تصويت و يا ana_gog مو شغال الرباط

    ردحذف
  15. فيها تصويت ولا أنتى هتخترى

    ردحذف
  16. ونختار ماركة واحدة ونلبس منها ولا إيه

    ردحذف
  17. اوووووووووووووووووف يا اخت قولنا فيها تصويت

    ردحذف
  18. file:///E:/sara%20folder/soso.bmp داة رابطى بليييييييز يا جماعة زورونى وصتولى بليييز

    ردحذف
  19. دة هو file:///E:/salma/salma%20folder/gjh.bmp

    ردحذف
  20. ممكن تقوليلى المسابقة هتنتهى امتا

    ردحذف
  21. تم الغاء المسابقة كلكم حاطين الرباط غلط

    ردحذف
  22. اكتبو ب قوقل كيفية عمل رباتط صورة و رح تفهمو

    ردحذف
  23. لا أنا كتباه صح ومتأكدة يبقى أنتى مش عارفة تجبية

    ردحذف
  24. وانا لسه مجربة كل الناس إلى بعتولك الروابط وشغالة والله يمكن أنتى فى النت بتاعك حاجة

    ردحذف
  25. انا واللهى عملة رابط صورتى صح

    ردحذف
  26. لية يعنى هتلغى المسابقة

    ردحذف
  27. واللهى الرابط صححححححححححح

    ردحذف

ملاحظة:لا تتلفظي بأي كلمة سيئة !!!