اخخر المواآآضيع

لاضافة هذه الاداة اضغط هنا

الخميس، 1 سبتمبر 2011

صوتوولي :(

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته:
كيف حالكم بنات .؟
كل عام وانتم بخير وصحة وسلامة ~
ممكن بنات تصوتولي في مسابقة مس ستاردول ورلد 
والله انا مرآآ تعبت في الدول والمدونه واي بنت تطلب مني اصوطلها انا اصوط بسس محدد يصوطلي ! ×_×




انا مسويه 4 حملات 
على كل حملة لازم تكون في رئيسه 
يعني تقول للبنات يصوطولي وكذا بس تقولهم يروحو يقول في سجلي انهم من طرفها وبأمآآنه يصوطو !الله العالم بالاعمال والنيات :)

المهخم جائزة البنات الاربعه هذول عضوية سوبرستار لمدة شهر 
وطبعا الهداية ياخذوها لو سرت يعني لو ماسرت سوري فشدوو حيلكم 
بليز ساعدوووني =(
واتمنى الي مايعجبها سويتي ولا اي شي ماتصوتلي لانها مو مجبرة تصوت على شي مو عاجبها وشكررآآ 
اتمنى مساعدتي 
ووشكراآآ

لودي=(

هناك 19 تعليقًا:

  1. واااااه تستهبلي اكيد انا بصوتلك بس ما اقدر اصير رئيسة مررة مشغوله بستاردول الف رسالة باليوم و كفاية اللي غير ستاردول يعني المدونة و كذا و كمان خارج ستاردول:(

    ردحذف
  2. أنا والله هصوتلك يا قمر كل يوووووم

    ردحذف
  3. وإنشاء الله تفوزى يا عسل

    ردحذف
  4. وأنا هقول لناس يصوتولك

    ردحذف
  5. بس أنا عاوزة يا قمر أكون صديقتك وأتكلم معاكى

    ردحذف
  6. وهقولك طلب بس عارفة إنة مستحيل عاوزة أكون كاتبة فى المدونة وهجيبلك مشتركين كتييييييير ااوى ممكن

    ردحذف
  7. ويارب توافقى هههههههههههههههه ماشى يا عسل وياريت مكنتش أزعجتك وزنيت عليكى هههههههههههههه

    ردحذف
  8. هو ليه على طول لما بكتب حاجة مفيش حد بيكتب بعدى ههههههههه

    ردحذف
  9. ياريت بس حد يرد ههههههههههههههه

    ردحذف

ملاحظة:لا تتلفظي بأي كلمة سيئة !!!